четверг, 13 июля 2023 г.

Հարց & Պատասխան

 

Հարց & Պատասխան 1. Ո՞վ եմ ես . 2. Ինչու՞ համար եմ ես ապրում . 3. Ինչու՞ եմ ես անում այն ինչ անում եմ . 4. Ի՞նչ կթողնեմ ես ինձնից հետո . 5. Ինչպե՞ս լինել երջանիկ . 6. Ինչու՞ եմ ես այստեղ . 7. Ինչպես՞ գտնել սեփական ճանապարհը . 8. Ո՞վ է այս ամենը կառավարում . 9. Ինչու՞ է այս ամենը լինում այսպես , ոչ թէ այնպես . 10. Որն է՞ այս կյանքի իմաստը . 11. Ինչու է՞ կյանքն այսպես անարդար . 12. Կա՞ արդյոք Աստված . 13. Ես պետք ե՞մ ինչ որ մեկին . 14. Ինչով՞ ես կարող եմ օգնել ուրիշներին . 15. Ճիշտ է՞այն ինչ ես անում եմ . 16. Կա՞ կյանք մահից հետո . 17. Ինչպես՞ սովորել սիրել . 18. Ինչպիսին՞ եմ ես , իրական . ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Ես մարդ եմ,Աստծո զավակ . 2. Ես ապրում եմ,որպեսզի կյանքի փորձ ձեռք բերեմ և ծառայեմ Աստծուն . 3. Ես ունեմ նպատակ զարգանալու . 4. Իմ կյանքի փորձը կթողնեմ ինձնից հետո . 5. Ապրել և լինել երջանիկ մտերիմների հետ շփվելիս . 6. Ես այստեղ եմ,որովհետև Աստված ունի նպատակ իմ համար,որ ես կյանքի փորձ ձեռք բերեմ . 7. Ապավինելով Աստծուն կարելի է գտնել սեփական ճանապարհը . 8. Այս ամենը կառավարում է հենց Աստված . 9. Որովհետև մարդիք սխալներ են անում . 10. Կյանքի իմաստը `ուրախանալ կյանքով . 11. Որովհետև դա կարման է-ճակատագիրը ,նախկին կյանքերի սխալներից . 12. Աստված կա,որովհետև Աստված հենց կյանքն է . 13. Ես պետք եմ միայն իմ Աստծուն և Ծնողին . 14. Ես ոչ մեկին ոչ մի բանով չեմ կարող օգնել,բացի խորհուրդներ տալուց . 15. Ճիշտը այն է , երբ դու խխճիդ առաջ մաքուր ես և մեղք չես գործում . 16. Մահից հետո կա կյանքեր,ռեանկառնացիա,որովհետև Աստված մեզ շանս է տալիս ուղվելու նախկին սխալներից . 17. Սերը դա զգացմունք է և վստահություն հարազատ մարդու նկատմամբ . 18. Ես մարդ եմ ,Աստծո կերպարով և պատկերով,բանական արարած . *** Վերջաբանի փոխարեն կասեմ `կարդացեք Աստվածաշունչ .

Комментариев нет:

Отправить комментарий